Dispečerský program

Vyvinuli jsme také manuální dispečerský systém pro taxislužbu, který umožňuje operátorovi v centrále přijímat telefonické objednávky a následně je přidělovat řidičům v terénu. Systém se vyznačuje vysokou přehledností a intuitivností a umožňuje operátorovi rychlý přístup k aktuálním probíhajícím zakázkám. Dispečer má možnost kdykoli upravovat objednávky, a to i hromadně.
aplikácia senset

Vytvořili jsme ručně řízené dispečerské prostředí pro taxislužbu, kde volání přijímá dispečer v centrále, který přiděluje zakázky jednotlivým vozidlům v terénu.

Je velmi přehledný a intuitivní s rychlým přístupem k probíhajícím zakázkám.

Dispečer může příkazy kdykoli upravit, a to i několik najednou. Zakázky se třídí na aktivní, plánované a zmeškané.

Naplánované zakázky lze také automaticky přidělovat řidičům v požadovaném čase.

Ukážeme si scénář přijetí nové zakázky:

Zákazník volá na dispečink. Rozsvítí se červený pruh, který signalizuje příchozí hovor.
Současně se zobrazí okno pro zadání informací o zákazníkovi, kde je předvyplněno jeho telefonní číslo.
Zadáním adresy prostřednictvím automatického dokončování Google systém automaticky vypočítá trasu, navrhovanou cenu a dobu trvání zakázky.

Seznam nabízených vozidel je vždy seřazen od nejbližšího vozidla, ale je samozřejmě na uvážení dispečera, kterého řidiče pro danou zakázku vybere.

Během krátké chvíle uvidí řidič v aplikaci SENSET driver objednávku se všemi údaji o adrese, ceně a poznámkách.

Zaujali sme vás?

Kontaktujte nás a domluvte si spolupráci.

Další blogy

Nenašli jste ve svém městě žádné auto?

Doporučte nám kvalitní společnost a získejte odměnu 1000€!

Mám zájem o automatický taxi dispečink

Do 10 pracovních dnů spustíme plný provoz aplikace za instalační poplatek 99 € na 1 měsíc.

Taxi Senset