Cílem naší mobilní aplikace je, aby i méně zkušení řidiči taxi mohli snadno ovládat základní funkce pro každodenní provoz automatického dispečinku. Aplikace obsahuje několik obrazovek:

Přihlášení:

e-mail a heslo, při opakovaném použití se e-mail zapamatuje a stačí zadat pouze heslo.

Výběr vozu:

řidič si vybere vůz, který řídí, při opakovaném použití je mu vždy nabídnut poslední vybraný vůz.

Hlavní obrazovka aplikace:

Nejdůležitější obrazovka, která nabízí hlavní funkce – označení stavu („pozastaveno“ nebo „zaneprázdněn“), zobrazení mapy ostatních kolegů, proklik do nabídky a další funkce aplikace.

Příjem nové zakázky:

tato obrazovka se zobrazí, když řidič obdrží novou objednávku prostřednictvím centrálního čísla nebo naplánovanou objednávku. Řidič má možnost se rozhodnout, jak s objednávkou naloží – zda ji přijme, zruší, předá jinému řidiči nebo ji přijme s odkladem na jiný čas podle přání zákazníka. Řidič také může zákazníkovi zavolat kliknutím na tlačítko.

Probíhající zakázka:

pokud řidič právě pracuje na nějaké zakázce, zobrazí se mu tato obrazovka, jejímž hlavním účelem je pouze kliknout na to, že zakázka byla dokončena, a řidič tak může opět přijímat další zakázky. Pokud žádný jiný řidič není volný, pak během aktuální zakázky může řidič přijmout další novou zakázku, která se zobrazí, jakmile je aktuální zakázka dokončena. Řidič může mít také více přijatých zakázek najednou.

Mapa a seznam kolegů, řidičů:

barevné značení na mapě, které jasně ukazuje, kde se ostatní řidiči nacházejí a v jakém jsou stavu. Někdy je seznam přehlednější než mapa, proto nabízíme 2 typy zobrazení. Číslo vedle značky udává, jak je dané vozidlo místní.

Zakázky (všechny, probíhající a plánované):

Přímo v aplikaci mohou řidiči sledovat, kolik objednávek prochází systémem, kteří řidiči je přijali a jak byly vyřízeny. V případě, že se zákazník neozve (např. pokud jsou všichni řidiči zaneprázdněni), aplikace zobrazí nevyřízené objednávky, které může řidič dodatečně vyřídit tak, že zákazníkovi zavolá a domluví se s ním. Pro lepší plánování řidiči vědí o plánovaných zakázkách na následujících 24 hodin. Sami je nemohou přidělovat.