Cílem automatického dispečinku SENSET je, aby majitel taxislužby nemusel zasahovat do řízení a plánování zakázek. Víme, že zakázky si mohou plánovat a vyřizovat řidiči mezi sebou. Stačí jim dát k dispozici jednoduchý nástroj, který jim pomůže vše rychle zaevidovat.

Abyste však měli klid a mohli kontrolovat, jak se věci ve firmě vyvíjejí, vytvořili jsme jednoduchý a přehledný systém správy, ve kterém můžete vše důležité kontrolovat, nastavovat a upravovat.

Nástěnka (fronta a mapa):

Můžete sledovat mapu s polohou vozidel, která jsou barevně odlišena podle svého stavu (volná, obsazená, pozastavená). Ve frontě se vždy zobrazuje aktuální pořadí taxikářů podle toho, kdy přijali poslední objednávku. Po každé přijaté objednávce se řidič dostane na konec fronty.

Systém se učí pomocí umělé inteligence obvyklé adresy vyzvednutí a předání vašich zákazníků, na jejichž základě přiřadí volný vůz v okolí nebo vůz, který k danému zákazníkovi míří.

Přehled a historie zakázek

V tabulce, kde můžete filtrovat a třídit podle svých potřeb, vidíte všechny objednávky, které prošly přes centrální číslo, přesměrované hovory nebo plánované objednávky. V podrobnostech každé zakázky vidíte, zda byla přidělena řidiči z hovoru, jako plánovaná zakázka nebo byla předána od jiného řidiče. Můžete také zjistit, zda řidič zakázku nepřijal tím, že hovor nezvedl, nebo zda zakázku jednoduše zrušil bez udání důvodu.

Nastavení společnosti, vozu a řidiče

Můžete snadno nastavit údaje společnosti pro fakturaci, změnit telefonní číslo pro „pohotovost“/“službu„, zadat umístění společnosti, kde máte hlavní depo, a několik dalších nastavení, která jsou nezbytná pro hladký provoz systému a aplikace pro řidiče.

V závislosti na počtu zakoupených licencí můžete vytvářet a měnit seznam vozů a přístupových údajů pro řidiče, kteří se mohou do aplikace přihlásit.

Telefonní číslo dispečinku

Do našeho systému můžeme nasměrovat jakékoli české telefonní číslo, které chcete použít jako dispečerské číslo. Pokud si přejete, pomůžeme vám také nastavit čísla účtovaná na účet volaného (0800 XXX XXX XXX) nebo naopak na účet volajícího (0850 XXX XXX XXX). V každém případě je možné integrovat mobilní nebo pevná čísla zdarma. Můžete také používat více čísel současně.

Zákazníci

Uchovávejte si databázi zákazníků, tj. jejich telefonní čísla, do které můžete přidávat jména, takže všichni řidiči uvidí jméno zákazníka při zadávání objednávky, aniž by museli ukládat číslo zákazníka do svého telefonu. Vyplatí se mít uloženého starostu, lékaře, právníky nebo jiné důležité osoby ve městě, což řidiče přiměje k větší obezřetnosti při vyřizování takových zakázek 😉

Další nastavení systému

Pro potřeby aplikace a systému jsou postupně přidávána další nastavení, díky nimž si můžete fungování svého dispečinku taxislužby konkrétněji nastavit. Ať už se jedná např. o důvody zrušení objednávky, délku vyzvánění pro jednoho řidiče apod.

Zadání plánované objednávky

Přímo v systému má správce možnost vložit plánovanou objednávku, stejně jako ji může řidič vytvořit v mobilní aplikaci.

 

Budeme vděčni za jakékoli další tipy na užitečné přehledy, statistiky nebo nastavení, které by vaší společnosti pomohly získat lepší přehled. Marketingový tým SENSET