Přejít k obsahu
Logo SENSET
  • Zákaznícka aplikace
  • Funkce
  • Blog
  • Videa
  • Kariéra
  • Kontakt
Menu
  • Zákaznícka aplikace
  • Funkce
  • Blog
  • Videa
  • Kariéra
  • Kontakt

INFOLINKA

+420 739 013 381

  • SK

Kategória blogu: Pro řidiče

5 000 000 zakázek vybavených přes Senset a novinky roku 2025

5 000 000 zakázek vybavených přes Senset a novinky roku 2025

Plánujeme mnoho novinek pro majitele i řidiče, které ještě více zefektivní práci se systémem a také pomohou ve vylepšování vašich interních procesů.

Žádný volný řidič“ kvůli nedostupnému číslu nebo obsazené lince?

Žádný volný řidič“ kvůli nedostupnému číslu nebo obsazené lince?

Podívejte se na podrobný návod, jak vyřešit situaci, pokud je řidič mimo signál a objevilo se hlášení „Žádný volný řidič“.

Newsletter

Nenechte si ujít žádné novinky a aktualizace z našeho světa a přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

Obchodní kontakt

TEL:

+420 739 013 381

E-MAIL:

info@senset.cz

ČAS PODPORY:

Po - Pia
09:00 - 17:00

Technická podpora

TEL:

+421 222 111 314

E-MAIL:

podpora@senset.sk

ČAS PODPORY:

Po - Pia
09:00 - 17:00

Logo SENSET

Mobilní aplikace a administrativní systém SENSET vznikl z potřeby centrálního telefonního čísla pro místní taxislužby, aniž by bylo nutné zaměstnávat fyzické dispečery. Aplikace předpokládá, že řidiči dokáží vyřizovat objednávky zákazníků po telefonu a jsou schopni si mezi sebou objednávky přesouvat, pokud jim to aplikace nabídne na 2 kliknutí. SENSET řeší logiku dispečerů z 90 % automatizovaným procesem, což společnosti i řidičům ušetří desítky tisíc měsíčně.

Design a programování

Logo WAME

Jsme hrdým členem

Logo ATSR

Zůstaňte v obraze

Sledujte naše taxi novinky i na sociálních sítích.

Facebook Instagram Youtube
Spravovat souhlas
Abychom vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme k ukládání informací o zařízení a/nebo k přístupu k nim technologie, jako jsou soubory cookie. Souhlas s těmito technologiemi nám umožňuje zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečné ID na těchto stránkách. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může negativně ovlivnit některé funkce a vlastnosti.
Funkční Always active
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely uskutečnění přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný pro legitimní účely ukládání preferencí, které si účastník nebo uživatel nevyžádal.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické ukládání nebo přístup používaný výhradně pro anonymní statistické účely. Bez soudního předvolání, dobrovolného vyhovění ze strany vašeho poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace uložené nebo shromážděné pouze pro tento účel obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nezbytný k vytvoření uživatelských profilů pro zasílání reklam nebo ke sledování uživatele na webových stránkách nebo na více webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
  • Zákaznícka aplikace
  • Funkce
  • Blog
  • Videa
  • Kariéra
  • Kontakt
  • Zákaznícka aplikace
  • Funkce
  • Blog
  • Videa
  • Kariéra
  • Kontakt

INFOLINKA

+421 948 908 526

  • SK