Už žádná zmeškaná zakázka při obsazené lince, pokud řidič právě telefonuje. Zde je řešení v systému Senset, kterém se hovory od právě volajícího řidiče okamžitě přesunou na jiného řidiče bez zdržování zákazníka na lince.
Důvod, proč taková situace nastane, je poměrně komplikovaná a technická
První důvod je, že někteří operátoři v případě nedostupnosti čísla přehrávají hlášku typu „Omlouváme se, volané číslo je momentálně nedostupné“ a podobně. To je v pořádku, avšak u některých operátorů se tato hláška pro náš systém tváří jako „zvednutý hovor“, proto to systém nechápe a vyhodnotí, že hovor žádný řidič nepřijal.
Podobná situace nastává, pokud řidič, který se dostane na řadu se zakázkou, právě s někým telefonuje. Znáte to, hláška od operátora: „Počkejte na lince nebo zavolejte později, prosím…“.
Ve spolupráci s O2 Business jsme nalezli 2 řešení
Musíte v řidičských telefonech provést tyto dva kroky:
1. Nastavte přesměrování „V případě NEDOSTUPNOSTI“
Telefony řidičů by neměly být nikam přesměrovány, protože přijímají hovory zákazníků.
Avšak jedno z přesměrování je „V případě nedostupnosti“.
Toto přesměrování nastavte na naši systémovou linku 0222111890 (ne na vaše vstupní číslo!).
Jedná se o speciální linku, na kterou když se hovor při nedostupnosti řidiče přesměruje, tak systém SENSET okamžitě rozpozná, že je řidič nedostupný, a hovor přesune na dalšího řidiče vaší firmy.
2. Vypněte funkci Call waiting
Tato funkce je u operátorů standardně zapnutá a právě způsobuje druhý případ, kdy nechává čekat na lince, pokud s někým právě telefonujete. V našem případě je nutné ji vypnout, aby systém SENSET okamžitě poznal, že řidič telefonuje, a také přesměroval zakázku na dalšího řidiče vaší firmy.
Tuto funkci vypnete v nastaveních hovorů, avšak umístění se může lišit v závislosti na verzi Androidu nebo iOS.
Tipy pro Androidy: https://www.sony-asia.com/electronics/support/articles/00246079
Tipy pro iPhone: https://support.apple.com/en-kw/guide/iphone/iphe9bdd027a/ios
Očekávané výhody implementace těchto řešení
- Zvyšení efektivity: Rychlejší reakce na příchozí hovory a optimální přesun zakázek mezi dostupnými řidiči.
- Snižení čekacích dob: Klienti budou mít kratší čekací doby.
Tyto kroky zefektivňují současný provoz a také přispívají k celkovému zlepšení služby a spokojenosti zákazníků.
Dodržením těchto dvou kroků zajistíte, že systém SENSET bude přesně vědět, jak reagovat na dostupnost řidičů a lépe spravovat zakázky. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat na +421 948 908 526.