O 80 % více vyřízených hovorů. Jak to taxislužba Color Taxi dokázala?

Revoluce v taxi službách. Color Taxi se rozhodli nahradit klasický dispečink automatizací od Sensetu. Co jim to přineslo? Bylo to správné rozhodnutí? Podívejte se na názor jednoho z majitelů.
Jak Yellow Taxi zvládlo přechod z dispečerů na digitální autodispečink

V rozhovoru s majitelem Yellow Taxi Trnava, Jožkem, se dozvídáme o tom, jak se firma od svého vzniku v roce 2013 posunula ze dvou aut na desítky, prošla různými výzvami včetně covidu a nedostatku zaměstnanců, až po modernizaci pomocí systému Senset. Díky přechodu z klasického dispečinku na digitální autodispečink se jim podařilo výrazně zefektivnit provoz, snížit náklady a zjednodušit práci řidičům i dispečerům.
5 000 000 zakázek vybavených přes Senset a novinky roku 2025

Plánujeme mnoho novinek pro majitele i řidiče, které ještě více zefektivní práci se systémem a také pomohou ve vylepšování vašich interních procesů.
Až 24% nárůst objednávek díky automatizovanému dispečinku Senset – příběh klienta Alfa Taxi

Přečtěte si zajímavý rozhovor s mladými a ambiciózními podnikateli, kteří vsadili na automatizovaný dispečink taxislužby a vyplatilo se jim to.
Jak začít podnikat v taxislužbě? Kompletní průvodce pro začátečníky

Jaké jsou první kroky a co musíte udělat, abyste mohli začít provozovat taxislužbu? Podívejte se na průvodce pro začátečníky.
Věrnostní program pro zákazníky taxislužby

Chcete svým zákazníkům nabízet výhody při pravidelných objednávkách? Pomocí věrnostního modulu Senset si můžete nastavit automatické kategorizování zákazníků podle celkového počtu zakázek, které s vámi absolvovali.
